 
                                
            | Пәні: қазақ тілі | Сыныбы 4 | Мерзімі 25.02.2017 ж. | |||
| Тақырыбы: Менің Отаным – Қазақстан | 
 | ||||
| Мақсаты | Оқушынылардың білімін тиянақтау,ой-өрісін дамыту,сыни ойлауға баулу,білімдерін одан әрі кеңейту басқа жаңа сөздермен сөздік қорларын молайту. | ||||
| Күтілетін нәтиже | Жаңа сабақ туралы толық мәлімет алады, танысады,жаңа сөздермен танысып,сөздік қорын молайтады. | ||||
| Кіріктірілген модульдер | СТО,АКТ,блум,жас ерекшеліктері. | ||||
| Ресурстар,көрнекіліктер | Суреттер,стикерлер,оқулық | ||||
| Кезең | Ресурстар | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет. 
 | |||
| Кіріспе бөлім 
 
 | Жағымды ахуал қалыптастыру 
 | Сәлемдесу. Қуан, шаттан, алақай, Қуанатын күн келді. Күліп шықты күн бүгін, Қайырлы таң, қайырлы күн. | |||
| Негізгі бөлім 
 | Үй тапсырмасын тексеру. 
 . 
 Таныстырылым. 
 
 
 Блум таксономиясы 
 
 
 
 
 
 АКТ-мен жұмыс 
 
 
 
 
 Оқулықпен жұмыс 
 
 
 
 
 
 | 
 Семантикалық картадағы жалғау түрлерін анықтайды. Мысалы: Отаным-т,ж. Елге-Б.С. т.б. * Өлеңді оқып. Талқылау Отан-атам, Отан-әкем. Осы сөзім қате ме екен?! Қате болса, неге біздер Дейміз оны: Атамекен. 
 - Өлең не туралы? - Біздің мемлекетіміз қалай аталады? - ҚР мемлееттік тілі? - Астанасы? - Президенті? 
 Оқушылар оқиды, сөздік дәптерлеріне жазады. тәуелсіз – независимый мағына - значение өйткені - так как қабылданды - был принят суретші - художник 1-тапсырма. u Мәтінді мәнерлеп оқу. u Мәтінді аудару. u Мазмұнын түсіну. (Жеке жұмыс). 2-тапсырма. Мәтінне жалғаулары бар сөздерді теріп жазып, жалғау түрлерін анықтау. (Жұптық жұмыс). 3-тапсырма. Көп ... орнына тиісті сөздерді қойып, жаз. Қазақстан- көп ұлтты ..... Онда жүз отыздан астам ұлттар ..... өмір сүреді. Қазақстан жері ....... бай. Қазақстан жерінде көмір, ...,алтын,... ,мыс .... Қазақстанның астанасы .... .. қаласы. Республикамыздың Президенті ...... . Керекті сөздер : мемлекет, Астана, тату-тәтті,өте, темір, мұнай , Н.Ә.Назарбаев, бар, астық, дамыған. 
 
 
 
 
 
 | |||
| Қорытынды бөлім 
 | Үй тапсырмасы. Рефлексия. Бағалау. | Оқушылар күнделіктеріне жазып алады. Сабақтың сәтті сәтсіз тұстары туралы өз ойларын стикер арқылы жеткізу. 
 | |||